Jag drömde om allt.

Det slog mig ganska stort när jag var ute och gick med våran lånehund som vi har hemma ibland, att jag har missat så mycket. Att allt faktiskt bara finns där vare sig jag vill eller inte.
Att även om jag stänger av omvärlden så finns den där, lika vacker och underbar som när jag var liten. Även om jag inte ser det.
Idag gjorde jag det.
Precis nyss insåg jag hur underbart det är att gå bland vitsippor, äta harsyra och känna lukten av skog, alla blad på träden som precis håller på att slå ut och lukten av regnet.
Hur fint det är att bara gå runt och tänka, bara känna sig helt ensam och trygg, med fågelkvitter i ena örat och musik i det andra. Gå där.
Drömma sig bort, minnas de dagar när man var liten och sprang runt i skogen och kände precis samma känslor som nu.





Göteborg och blommor.

Kommentarer
Postat av: Lisa

fina bilder

2010-05-16 @ 22:36:11
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gör lite ont i hjärtat på mig när jag läser allt det där du skriver, för det är precis samma sak för mig. Man rusar så fort att man inte vet riktigt. Hade din blogg haft en gilla knapp hade jag klickat sönder på det här inlägget :)

2010-07-18 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0