290310

Ägnat hela förmiddagen och morgonen åt att dö över fina kläder jag vill ha och uppdaterat bloggens utseende... drastiskt. Blev sjukt nöjd också, vilket är alldeles för ovanligt för att vara jag, menmen.
Kändes som att nu när det är vår behövdes uppfrächning, och yey, WORK DONE!
Just nu känns det mer jag också.
Tillbringar för tillfället börjav av mitt påsklov hemma hos mormor, därav tiden till att göra allt och inget på. Vilket också är rätt skönt. Tänkte försöka att ändra kategorier och rensa bland blogginläggen när jag ändå håller på.

Var som sakt hos Robin hela helgen. Hur mysigt som helst. Vi var på bio, åt pizza, kollade på en sjukt dålig film och var allmänt konstiga, sådär som man ska vara.
Har påsklov hela denna veckan, och jag hoppas verkligen att jag kommer ha någonting att göra, marknad på torsdag, kanske Göteborg på fredag, chilla hela helgen om ingen vill invadera mitt hem.
Känner att jag hänger inne på facebook och emocore alldeles för mycket, blir nog lätt så. Behöver lite folk att snacka med, bara sådär..
Träffade en kille från Härnösand i fredags som frågade om vägen. Sjukt snäll och sådär. Det är så synd att alla fina människor bor åt jösses långt bort.
Ska ägna dagen åt att lyssna på najs musik, och göra bloggdesigner.
Puss på måndagen.

Kommentarer
Postat av: Johanna slash Puff

Jättefin bloggdesign!

Tycker du kan komma till Göteborg på lördag så vi kan ses c:

2010-03-29 @ 18:48:27
URL: http://www.kalaspuff.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa

Låter hur fint som helst och jättejättefin ny design!

2010-03-30 @ 12:25:14
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0