En sol går upp och tvingar mig att kisa

Underbara fredag.
Vaknade utav fina sms från Krille och Robin, hann med att äta frukost och dricka en kopp te, hann platta och fixa med håret och sminka mig och vara sjukt pigg klockan sex på morgonen.
Blev pepp på skolan första gången på länge vilket känns sjukt skönt. I eftermiddag ska jag hem till MangoAngo och sen ska jag våldgästa hennes gitarr med min stämapparat och plåga den med massor utav låtar som jag lovat MangoAngo att spela upp för henne. Jag hoppas att det blir stora staden Skövde sedan, för jag måste kolla på lite kläder och smink, och lite såntdär nödvändigt.
"Kent - Göteborg (extrakonsert) söndag 20:00" Blev smått glad när jag såg att den syntes på facebook. Blev plötsligt ännu mer peppad på söndagen, och funderar på att åka in till Göteborg, tidigt-tidigt. Imorgon hoppas jag på att jag får med Krille på "Unplugged" på Valhall i Skövde som en liten förkonsert till bästa Kent. Plus att det alltid är mysigt att gå på lokalkonserter.
Känner på mig att hela helgen kommer att bli fin.
Åh, underbart!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter fantastiskt och när får jag brev fnissfnissfniss? pusspusspuss ha en fin helg!

2010-03-19 @ 15:06:43
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0