Jag står utanför din dörr, bara för att säga att jag aldrig, aldrig känt mig så ensam







Mina studiedagar var så underbart fina. Egentligen var jeg bara ledig på måndagen, men det är faktiskt vår ute, plus att fina Robin var hemma hos mig och sov över. Då kan man inte bara åka till skolan. Även om han sov mestadeles utav tisdagen.
Nu sitter jag här, varvar Håkan Hellström och Kent. Planerar lite, får lite ångest över att Krille kommer hit på fredag, och att jag inte hunnit något. Att jag ska bleka mitt hår imorgon, och räknar med att det blir orange. Har världens utväxt som är grå.. den är verkligen sådär grå.. Ska försöka hinna med att rosaslinga håret också, heh.
En vecka kvar i skolan, sen är det påsklov, kunde inte kommit mer lägligt faktiskt. Att troligtvis inleda lovet med att vara hos Robin gör allt fint, faktiskt. Att jag sedan bara kommer att gå två dagar i veckan i skolan är ännu finare, för då är det varmt och vårväder ute.
Har en enorm sommarlängtan och sitter och skriver musik tills mina armar domnar bort. På våren är jag överabitiös och vill hinna allt och göra allt på en gång. Känns som jag har en miljon saker att göra, när jag egentligen har kanske tre.. eller fem... och bara för att göra det ännu värre har jag enormt svullna halsmandlar och kan knappt svälja. Så sitter och dricker te och äter ihjäl mig på halstabletter. Så länge jag håller mig ganska frisk till söndagen överlever jag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh låter underbart. Är Robin någon ny pojk hihi?

2010-03-17 @ 19:46:55
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Oliver :D

HAHAHA fin bild du har på robbin när han sover XD (Y)

2010-03-21 @ 22:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0