Fredag!



Värd fredag igår. Helt AWESOME!
Åkte från skolan, träffade Linn och Ikka som väntade med mig tills Robin kom till Skövde. Träffade ännu mer folk och åkte hem till Ango, spelade upp låtarna som jag lovade henne och sen tillbaka till stalden för att möta upp Robin och Ida. Gick till Donken och kastade isbitar och papper på varandra. Var överflummiga och alla kollade jättekonsigt på oss. Ango rider på min rygg och sen kastar vi tärning med en gatusten, springer runt inne på bibliotekets "hall" och skriker och pratar BH storlekar.
Sjukt värd dag.
Tack.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Tack själv emma,

fan va underbart det var.. dock kommer vi inte ihåg så mycket,av någon konstig andledning? vad vare i den där colan? :D

åh,saknar dig redan :<

men om några timmar ses viii :D <3

2010-03-20 @ 11:52:58
URL: http://thelittledevilwhoneverdies.blogg.se/
Postat av: Johanna slash Puff

Lika charmig som alltid ser jag (:

2010-03-20 @ 13:30:11
URL: http://www.kalaspuff.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0