Tisdag






Nu har jag klippt luggen. Nej jag toppade bara av 5 cm, så nu ser jag igen, utmärkt!
Var i stallet idag efter skolan, sen bar det av till ICA och fick med mig hem hallonte och coca cola vanilla. Det är ju så fruktansvärt gott! Så det sitter jag och slurpar i mig såhär på en tisdag. Men det är jag värd.
Imorgon blir det heldag i skolan och sen tåget direkt till Göteborg där jag ska träffa fina Lisa som jag lärde känna genom att jag hittade hennes blogg av en slump på en matrast i skolan förra terminen, så det är nog det finaste imorgon.
Jag kände förut idag att jag egentligen inte hade något att skriva om idag. Men nu inser jag ju att jag har en hel massa att skriva om. Det är fint.
Ser nu att min lugg ser jätteojämn ut, men den blir rakare när det torkat helt, jag vet det så, hihi.
Tvingade även min lilla mamma att köpa med Sana-Sol men nejdå, det fick jag vänta med tills Söndag, aja, jag klarar mig. Men det är ju fruktansvärt gott! Kan man säga så? Fruktansvärt gott?
JÄTTEGOTT då.
Fin och lite småstressig dag idag. Imorgon avslutar jag skoldagen med en 3½ timmes lektion med Foto B. Jag hoppas innerligt att jag får gå en timme tidigare, man kan ju alltid hoppas eller hur?

Nu ska jag dricka upp det sista, borsta tänderna och sen hoppa i säng. Det får inte bli lika sent idag som igår när jag somnade vid halv två och var död på morgonen idag. Nejnej, skärpning nu.

Puss till alla er som kommenterar, ska svara så fort jag får tiden att räcka till.

Kommentarer
Postat av: Heidi.

NejMenHerreGudCocaColaVaniljFårMejNästanAttSpy. O.O

Ehe. Om du undrade. Haha.

Jag tycker att du är fin. <3

2010-01-13 @ 17:47:29
URL: http://silverguldochmisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0