Such a violent syndrome



Fotograf åt Blergh!
Vill att så många som möjligt som bor i Västa Götaland tar sig till Skövde och träffar mig där.
Lördag 20 Februari
Skövde/Valhall
Insläpp 14.30
100kronor inträde
Betalas på plats.


Har precis mejlat iväg alla bilderna som skulle iväg som jag fotade på spelningen i helgen.
Tog två timmar att skicka alla eftersom jag bara kunde skicka 10mb i taget och var tvungen att skicka 2-3 bilder på varje band som spelade och sammanlagt spelade det 28 band. Så har haft fullt upp ikväll. Nu borde jag egentligen packa, men det får bli imorgon. För nu blir det sängen, tända lite levade ljus och skriva brev.

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh vad mysigt det sista lät :).

2010-01-29 @ 02:51:17
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0