Nej, gud, jag har inte blivit märkvärdig, inte alls





Fin dag idag. Kanske inte utomhus men inom mig, eller vad man nu ska säga.
Snart har jag min sista lektion Foto B tills jag slutar, sen blir det att direkt hoppa på tåget till Göteborg och träffa Lisa, jag är jättenervös och kommer göra bort mig totalt, men kanske kan jag leva med det.
Känns som det blir mer och mer bilder på bloggen, jag vet inte om det är bra eller dåligt, men jag tycker att det är så fruktansvärt tråkigt att läsa inlägg efter inlägg utan någon bild, nejnej.
Så ni får nog leva med lite bilder.
Om tio dagar så får jag förhoppningsvis tillbaka mitt objektiv och då kan jag äntligen fotografera igen. Ni ska veta att jag saknat det. Det är verkligen inte samma känsla att fotografera med en vanlig digitalkamera som med en systemkamera, åh nu tjatar jag igen hihi.
Fin dag i alla fall och ännu mer bilder kommer upp här när jag väl är hemma, runt 22-tiden ungefär om allt går som det ska.
Svarade på alla fina kommentarer också, känner min duktig, nu har jag en timme att läsa alla bloggar på också, kommenteraren i farten igen tjohej!

Kommentarer
Postat av: sandra

svar: BD är och kommer alltid att vara fina. och jag grät också, som en bäng, så du behöver ju inte känna dig fånig på den punkten. i så fall är jag minst lika fånig. :)



jag tycker om din sjal förresten, om jag inte redan sagt det. jag är lite av en sjalfetischist, jag brukar generellt sett gå runt med halsdukar och sjalar till och med på sommaren. det är ju så fiiint!

2010-01-13 @ 11:58:22
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Lisa

äsch då inte behöver du vara nervös över att träffa mig! det kommer gå så fint så sötis!

2010-01-13 @ 12:42:44
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Heidi.

Jag tycker att det är väldans trevligt med bilder i bloggar. Borde nog bättra mej på den punkten själv.. ^^

2010-01-13 @ 17:51:26
URL: http://silverguldochmisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0