När allt faller är det jag som ligger först på botten

Kanske är jag verkligen en utav de svagaste människor som finns. Ibland undrar jag ens hur jag orkar med dagarna så lätt som jag gör. Hur allt bara kan försvinna bakom mig och ändå ser jag framåt.
Kanske måste det finnas dagar som denna för att jag ska inse hur bra alla andra dagar är.

Göteborg idag då. Det var fint som alltid och nu sitter jag här med feber som vanligt, och som alltid så är det värt feberkvällar när man får vara i finaste staden med fint folk.
Vi gick in till Prickig Katt och kollade underbara saker, hihi. Sen gick vi runt i olika affärer, det var underbart, och tågresan såklart, fast dem är alltid fina med Astrid som sällskap. Var med finaste också, det var fint som vanligt. Det är det alltid.
Bilder från tågresan blev det idag. Vet verkligen inte varför jag inte fotade något i stan. Aja dessa bilder är fina dem också.









Kommentarer
Postat av: beritsponi

ååhååh ;G



mina miner är ju så sexiga ;__; not :o <3

2010-01-09 @ 18:24:55
URL: http://thelittledevilwhoneverdies.blogg.se/
Postat av: beritsponi

sv:

Ja :D

du är Hedvig, och jag är den där Ugglan Helge,han som bor på taket u know?han är sööt :D <3

2010-01-09 @ 23:20:42
URL: http://thelittledevilwhoneverdies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0