Man kan börja, man kan sluta, sluta världen i ett skal


27 Juni 2008 Mariestad

Detta var på en helg om jag inte minns fel. Jag och min kompis träffades på stan där vi egentligen hade bestämt att vi skulle åka till Hjo, men nejdå. Bussar gick det ju inga, så då fick det blir Mariestad istället.
Det var rätt mulet och kvavt, sådär innan åskväder. Men ibland tittade solen i alla fall fram. Vi satt där på bryggan och kollade ut över sjön och fotade, åt godis och skrattade. Sådär som somrar är till för. Skratt, chill och random resor till olika städer.
Det var fint faktiskt.
Där hade jag precis börjat att bleka mitt svart/bruna hår till blont. Det är orange/blond/rosa där vilket är sådär inte fint alls egentligen. Men jag var så trött på det svarta på sommaren så vad gör man inte för att slippa bli kokad på huvudet. Nåja. Under sommaren växte mitt hår nästan till den dubbla längden än vad jag hade där och det slutade med att jag färgade det svart igen, fast med rosa.
Nåväl.
En sommarbild, sommarminnen, sommarsaknad.
Snälla våren kom hit snart.

Kommentarer
Postat av: astrid

du är sjukt fin <3

2010-01-10 @ 20:06:51
URL: http://thelittledevilwhoneverdies.blogg.se/
Postat av: sandra

svar: ohja, hästpojken är fina grejer.



måste för övrigt hålla med föregående talare, du är väldigt fin. och sommarbilder... det gör ju nästan fysiskt ont i hjärtat att det måste vara januari.

2010-01-10 @ 21:44:48
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Lisa

så fin bild ju.

2010-01-11 @ 01:04:58
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0