Luften bor i mina steg


25 April 2008 Flyger över Skövde/Falköping

Det är nog en utav mina mest omtumlande minnen. Vi hade fått en matteuppgift om flygbränsle och om vi klarade den i grupp om två så fick vi flyga med våran rektor. Såklart så tvingade man sig själv att klara det bara för att få flyga vilket jag aldrig gjort förrens då och det var så vackert. När man satt där med stora hörlurar och skrattade, fotade och så fick jag styra flygplanet lite ifrån passagerarsätet, det var sjukt obeskrivligt. Det var vårterminen innan jag skulle sluta 9.an och det är absolut bästa minnet från den terminen i skolan. Vi flög över mitt hus och över småbyar och städer här runtom. Det är verkligen obeskrivligt hur det känns att få flyga flygplan med sin bästa klasskompis. Ih. Ni kanske ser vilken fin dag det var också och vilken utsikt man hade. Jag tror detta är en utav ca 100 bilder som jag fotade den gången. Men man har ju bara en chans i livet ju.
Allt ser verkligen så mycket, mycket roligare ut uppifrån och det är så fruktansvärt fint.
Hihi detta får bli dagens minnesbild. Jag tror ni själva förstår upplevelsen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh låter underbart.

2010-01-10 @ 18:15:36
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0