Kanske lite ångest över de där kakorna förut

Suttit och kollat APU-plats i snart sammanlagt tre timmar och fortfarande inte bestämt mig för om jag ska satsa på något i Göteborg eller här hemma. Ätit kakor och druckit massor utav saft för att.. jag vet egentligen inte, men det är gott och nu har jag ångest.
Blivit aktiv på poeter.se igen och känner mig överdrivet kortfattad till de flesta som jag pratar med. Är inne i en sådan period nu. Då jag behöver vara ensam och njuta utav lugnet.
Fått tillbaka skrivlusten och uppdaterar min andra blogg väldigt mycket just nu.
Tänkte ändå lägga in det jag skrev förut i skolan här, för er som inte orkar klicka er in på min andra blogg.

En sol bortom horisonten


O var barmhärtig min vän
klandra inte mitt dåliga ordval
se det som en förnimming
att det finns en sol bortom horisonten


O var barmhärtig min vän
klandra inte mina slitna skor
du vet hur många mil jag vandrat
för att lämna detta budskap

- det finns en sol bortom våra ögons synfält
det finns en sol bortom horisonten


O var barmhärtig min vän
och ta min hand i din



Kommentarer
Postat av: Mizuki

Men åh _

Asså dina dikter

Man blir helt.. ordlös..!

2010-01-11 @ 22:37:16
URL: http://beautifulinblack.blogg.se/
Postat av: Heidi.

Svar: TackUnderbara.<3



Håller med komentaren ovan. Dina dikter är otroligt fina. Tack för att du finns.

2010-01-12 @ 20:04:30
URL: http://silverguldochmisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0