Jag står framför spegeln, vill förändra allt, och allt som jag ser i den

Slutat lyssna, och slutat tro att allt ska bli bra. Det är bra korta, små stunder. Men min kropp verkar inte vilja samarbeta. Mina händer är helt iskalla och blålila fast jag sitter i ett rum med +25 grader, fast jag värmer dem blir dem inte varma, dricker te för att få upp kroppsvärmen som ligger på 28 fast jag brukar ha 35.. Är helt blå, stel och huvudvärk. Gråter över något jag inte vet och har läkarbesök en gång i veckan. Kan inte sova, orklös..
Frågan är hur länge jag kommer orka.
Jag orkar inte vara social, de flesta lämnar mig, tycker jag är konstig. Bara för att säger att jag inte orkar. Ingen verkar förstå. Klarar inte av att äta.. Får panik över allt och inget, skakar utan anledning..
Om någon ändå kunde förstå.

Snälla fina människor, om jag får be alla er om en sak. Skriv något fint i en kommentar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag önskar att jag kunde skriva en massa fina ord.

Att jag kunde lova glittrande stunder under aprilhimlar, skratt tills magen har träningsvärk, nätter som man aldrig vill ska ta slut, koppar med te som räcker oändligt länge och varma kramar som bygger upp hela världen.

Jag önskar så att jag kunde ge dig det. Att jag kunde fylla hela ditt liv med regnbågar, dagg, barfotafötter och aprilhimlar.



Ta hand om dig finaste du.

Massa varma kramar.

2010-01-31 @ 22:24:32
URL: http://barahimlenserpa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Baby. Du verkar vara en jättefin människa och jag vet hur det är att må jättedåligt. I våras grät jag varje dag, klankade ned på mig själv, orkade inte äta, fick ångest över allt, skrek,allt kändes helt värdelöst. Sen så kom jag ur min depression då skolan tog slut och nu mår jag bättre. Än om jag har ångest och dåliga dagar då och då. Men du vet att jag förstår dig.



Någon dag ska vi dricka massa te och umgås. Jag ska krama dig massor.Jag önskar så att jag kunde ge dig glädje. Att du kunde få må bra. Slippa vara utstött och bli mobbad i skolan. För det är det värsta som finns.



Men du får kurera dig med fina filmer, te, skriva brev, god mat och annat fint. Köpa fina saker och bara gosa ned dig i täcket. Du är en helt underbar person. Hoppas mina ord hjälper litegrann i alla fall.



<3



kramar i massvis och ta hand om dig.

2010-02-01 @ 01:42:25
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Jag hoppas verkligen att det kunde vända för dig! Det måste vara en fruktansvärt jobbig livssituation du har hamnat i. Sök hjälp och ta en dag i taget. Man kan få hjälp mot panikattacker men man måste våga ta steget, även om det skrämmer livet ur dig Ta en dag i taget!!! !!! Ha en underbar dag...

2010-02-01 @ 15:40:07
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: Heidi.

Åh. ÄlskadeFinaDu.

Du är för bra för att må såhär. Vet inte vad jag skall säga. Snälla du orka vidare, och om du inte orkar en dag, ligg bara kvar i sängen och dröm dej bort med musik eller nåt. Jag vet inte. Men du klarar det, du är bäst. JagMåsteTräffaDigSnart.

PussPåDig. <3 :'*

2010-02-01 @ 16:00:29
URL: http://silverguldochmisar.blogg.se/
Postat av: Fanny. Eh. o.o

Du är så fin.

Precis som Heidi sa, du förtjanar inte att må som du gör. Du är för fin och för fantastisk för det.

kramkramkram <3

2010-02-01 @ 19:54:37
URL: http://trasigpopkarusell.blogg.se/
Postat av: Johanna slash Puff

åh, älskling.

Du förtjänar att må så mycket bättre. Jag önskar att jag kunde skicka iväg dig till ett happyland där du skulle slippa alla besvär. Och du, jag kommer aldrig lämna dig. Aldrig. Jag älskar dig. Föralltid. Jag lovar. Det gör jag verkligen. Du kanske har fått höra det flera gånger av sådana som sedan lämnat dig, men jag skulle aldrig kunna lämna dig. Du är för underbar.



Du har tagit mitt liv med storm. Mitt från ingenstans kom du med in i bilden, och nu kan jag inte slita mig loss. Du är alldeles för speciell för att få försvinna fastän världen är så obegriglig ibland.

2010-02-01 @ 19:56:08
URL: http://thekalaspuff.blogg.se/
Postat av: Emmy

Vet inte vad jag ska skriva.

Jag vill kunna skriva något som får dig att förstå vad jag menar när jag säger att du är bra. På riktigt. Jag hoppas allting blir bättre snart.

2010-02-01 @ 22:16:49
URL: http://powersofreasoning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0