Jag är trött, trött och skör.

Egentligen vill jag bara spy på världen, på alla människor som tror att dem är mer värda än andra. Dem som tror att man kan lösa saker med våld och sådana som uppger sig för att vara ens vän men som i slutänden bara utnyttjar. Jag vill isolera mig, nej det vill jag inte, men ändå vill jag det. Jag vill att det sa vara vår, att snön ska smälta och att jag snart får min inspiration tillbaka. Jag vill spy på alla patetiska människor som pratar bakom ryggen och som särbehandlar människor.
Jag själv borde ta tag i mitt liv, sluta vara negativ och bli en bättre människa.
Jag har så stora planer men jag vet att innerst inne kommer jag aldrig att få förverkliga majoriteten av dem.
Jag hatar att sakna, jag hatar att gråta.

Det fanns en neråtgående spiral här någonstans va?
Ja
Jag tror att jag hittade den.

Jag kan inte glädjas åt andras lycka. Istället blir jag ledsen, nedstämd och isolerar mig. Tappar allt. Vill inget. Bryr mig inte.
Jag kan inte vara glad för eran skull, hur mycket jag än vill. Jag har nog för mycket tankar inom mig, och jag skulle kunna skriva dem. Jag tänker dock inte spy galla över er här.
Jag kunde inte varit mer okänslig.

Jag vet vad jag vill.
Jag kommer tillbaka när jag har något att skriva om.
Jag har massor att skriva om.
Vad vill ni läsa?

Kommentarer
Postat av: Veronica

hej! Hoppas du såg P3 guld. det var grymt :D

2010-01-20 @ 00:04:46
URL: http://livetivitavillan.blogg.dr
Postat av: Veronica

jo precis jag håller med. :) Blir brar lite lkeds när det snackas om hjälp till behövande och hur man ska spara pengar och miljö osv bla bla :) det snackas ju om dte i varenda gala :)

vad gör du idag d?

2010-01-20 @ 11:03:10
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Heidi.

DuÄrBra.<3

Man måste ju klaga på tillvaron, för den ÄR skit. Du är verkligen inte jobbig, tro aldrig det. Det är snarare bra att känna att man inte är ensam som hatar allt. Skriv vad du vill, jag kommer att läsa!:*

2010-01-20 @ 17:19:38
URL: http://silverguldochmisar.blogg.se/
Postat av: Lisa

men gullet du är bra bra brab bra bra bra bra!

2010-01-22 @ 00:37:23
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0