GESTBLÖGG HOS B3RiT!

hallihallå?
just nu sitter jag och kollar igenom berits gamla skolkataloger,nicenice!
juste ja,ni kanske undrar vem det är som skriver?
Jo,jag är Astrid dårå.. hennes trogna Göteborgskamrat eheh..

DAGENS STORA NYHET ; BERITS BH HAR GÅTT SÖNDER :O


jag kommer vara här tills på söndag,kommer bli rikigt nicenice,imorgon kanske vi drar in till Skövde och kollar spelning,men vi ska diskutera det sedan,och vad det ser ut nu blir det stallet på söndag,men det va allt för mig iallafall.
för er som vill veta hur jag ser ut är detta jag ↓



eh.. tänkte göra en liten fuling och skriva min bloggadress här,
besök gärna :)

http://thelittledevilwhoneverdies.blogg.se




pusseN på er ;*
/Astrid

Kommentarer
Postat av: a.säbben

Tack så mycket för ditt bidrag till listan! Du verkar ha grym musiksmak! Keep it up! :)

2010-01-22 @ 19:13:09
URL: http://sabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0