Förslag och funderingar

Varför har det inte kommit upp i mitt huvud innan?
Nu tänker jag lista mina möjliga APU-platser som jag VILL vara på.
Även + och - med det.

Någon tidning, tex SLA (länstidning)
+ Jag får skriva och det är ändå det som jag gillar mest
- Kan bli långtråkigt i längden, speciellt om jag får någonting att skriva om
Ett mysigt fint café
+ Stämningen är underbar och jag kommer träffa massor utav fint folk
- Stress, jag är världens minst stresståliga människa som kollapsar om jag blir det minsta stressad
Ridskola
+ Jag får hålla på med varierande jobb som jag älskar och får tillfälle att fotografera massor
- Jobbigt i längden och kommer få ont i mina ben/fötter som jag redan har problem med
Bibliotek
+ Jag totalälskar stämningen och atmosfären i bibliotek och böcker är underbart. Mysigt med folk som kommer och går också.
- Kan bli VÄLDIGT långtråkigt om jag inte hittar på något att göra hela tiden
Förskola/Lågstadie/fritis
+ Barn är underbara sålänge dem stannar som just små, alltså mellanstadiet som mest. Underbar stämning och det finns alltid något att göra och jag har lätt för att hjälpa och lära ut och tycker det är extremt kul
- Inte så varierande och jag hatar när jag måste jobba i samma mönster varje dag
Fotograferingsstudio/Fotograf
+ Kul att fotografera och se hur det funkar i praktiken
- Långtråkigt och att det inte finns något att göra
Radio
+ Varierande jobb och jag har funderat på att gå radioutbildningen. Väldigt kul och träffar fint folk
- Osäker på vad jag isåfall skulle få göra osv.

Just nu låter ändå Förskola, Tidningen & Radio roligast.

Vad tycker ni verkar roligast? Vad skulle ni valt om ni hade 9 veckors "praktik" tre dagar i veckan från Påsklovet till Sommarlovet?

Snälla svara, är kul att veta vad ni skulle valt.

Kommentarer
Postat av: jonna

du är så fin!<3

2010-01-11 @ 23:30:07
URL: http://jberghall.blogg.se/
Postat av: martina

fotostudio. tänk vad underbart att få fota/redigera foton/förverkliga fotoidéer och utvecklas inom det, hela dagarna :) annars så tycker jag... ett mysigt café! helst ett som inte serverar lunch (om det nu finns sådana som inte gör det..?), inte lika stressigt då iallafall :)

2010-01-12 @ 01:26:28
URL: http://martinav.blogg.se/
Postat av: Lisa

hihi cafe men det förstod du nog? :*

2010-01-12 @ 02:22:16
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Astrid

vad du än gör,

ta inte SLA,jag va där i en vecka och jag fick bara sitta vid datorn hela tiden,dom hade inga uppdrag eller någonting att ge mig,förutom ett sista dagen -.-'

så det blir typ tråkigt.



fotostudio eller cafe tkr jag :*

2010-01-12 @ 17:39:04
URL: http://thelittledevilwhoneverdies.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ridskola, LÄTT!! :D

2010-01-12 @ 19:27:25
URL: http://frothfromyesterday.blogg.se/
Postat av: Heidi.

Jag tycker att Radio verkar väldans med smexigt. >:'3

2010-01-12 @ 20:10:51
URL: http://silverguldochmisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0