För Vasastan är som Chinatown

Snöar idag igen. För ovanlighetens skull snöar det inte lika mycket. Sitter och lyssnar Håkan Hellström, ibland lite Kent och Hästpojken. Det är fint, det är en fin dag idag.
Sen måste jag säga att min pojke är den mest omanliga, sötaste varelse som finns. Speciellt när han skriker och fryser och är jättekittlig.
Ska skriva ut massor utav bilder idag. Byta bilder i ramar och tavlor, göra om, nytt, fint. Åh underbart!
Måste bara hitta bilder som jag ska ha också. Jag är så sjukt velig.
Har min katt brevid mig också, han är så underbart söt och lurvig. Hittade massor utav bilder på honom när han var liten. Åh sötnos.


Kommentarer
Postat av: poniponihest

jag älskar din katt & ditt rum ;G <3

2010-01-07 @ 15:01:42
URL: http://sdnaapollo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0