Fina ord av längtan

Första inlägget idag. Känns som jag börjar bli oaktiv, heh.
Kort summering: vaknade, åt frukost, tråkade, var ute lite, saknade sandro, chattade med massor utav folk, nördade stallet.se och lagade mat.
Imorgon åker jag till Göteborg igen, kommer bli underbart, mer än vanligt.

När det känns som att man har allt man önskar sig, när det känns som att man har en framtid att längta till och underbara vänner som finns där och stöttar i alla beslut och val man gör. Att få göra vad man vill, åka vart man vill och vara med vem man vill. När låtar går rakt in i hjärtat, stannar där och varje ord berör så djupt att man vill gråta, skratta och ett glädjerus blandas med tårar.
När man ser fram emot våren, alla träd som slår ut i blom och plocka den första tussilagon i diket utanför huset. Gå in och sätta den i en liten vas med vatten på skrivbordet. Skriva brev där jag förklarar hur underbart allt är precis just då. Sätta ord på varje känsla och dricka sommarte med smak av jordgubb och vanilj.
Känslan av att allt är fulländat, precis lagom, tillräckligt.
Det känns så nu.

Jag saknar så många, jag vill träffa så många. Iår ska jag verkligen försöka att göra allt, träffa alla underbara vänner och annat trassligt folk som bor alldeles för lång bort härifrån.


Kommentarer
Postat av: BERITSPONI :*

sv :



du vet att jag älskar dig va ?! <3

jag älskar dig,min bara min Berit.

jag tror att det blir röd,möörk röd :* <3



2010-01-04 @ 23:47:55
URL: http://sdnaapollo.webblogg.se/
Postat av: Lisa

du skriver så fint+ att din header har blivit dunderfin!

2010-01-06 @ 02:41:24
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0