En såndär smslista

När man är sjuk får man göra konstiga listor. :)

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1.Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Haha visst, bara du inte snarkar för ska försöka sova nu XD
2. Va
d säger du alltid till din bästa kompis?
*kramar* förlåt att det inte är i verkligheten bara.
3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Stay there så skyndar jag mig <3
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Shit nu spelar någon skithög bajsmusik haha, tur att jag inte längre var trött ;D
5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Sova snart? What?
6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vi har det trevligt här på trappan, komma hit? C:
7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Kom då så myser vi under en filt *:
8.
Vad vill du höra mest av allt?
HELG<3 Det är så man kan leva typ, 104 dagar om året.
9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Ah okej. En bra dag är så jävla värd <3
10. Din romantiska replik?
Det är hypnotiserande att kolla hur tvättmaskinen snurrar :S
11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Dubbeltrubbel som man sä!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ska hoppa in i duschen. Åka tyill sambons jobb och köpa med mig lunch, och sen jobba själv :) Hopaps du kryar på dig under dagen! kram

2010-01-20 @ 11:28:37
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Svar: Winnerbäck är helt jäkla underbar och ja, det var verkligen magiskt, vi hade Linda Sundblad, delar av Sahara Hotnights, Maia Hirasawa och El Perro del Mar på raden framför oss. Jag vill spola tillbaka tiden och se allt om och om och om igen! :D

Tråkigt att vara sjuk då... Du får baka en kaka och se på en härlig film! :) Krya på dig!

2010-01-20 @ 15:01:53
URL: http://hjartesmul.blogg.se/
Postat av: Kimmey :)

Sv: Jo, men jag kom på det för sent XD

åh, tack :)

2010-01-20 @ 16:52:59
URL: http://bimbolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0