En morgon med snö och fina sms



Vaknade med att jag hade fått ett fint sms från finaste. Åh var så fint att läsa så fort man vaknade. Låg kvar i sängen i en halvtimme innan jag ens orkade mig upp, åt frukost och fotade fin frost som hade blivit på min ruta.
Mammas digitalkamera är inte så kass som jag trodde, eh. läs:Systemkameranörd.
Idag blir det att bara sitta här, eller försöka att ta det lungt och bara chilla. Jag behöver verkligen det. Vila upp kroppen tills skolan börjar, för sen är jag död. Allt pendlande tar död på mig.
En till kategori finns på bloggen nu. Dagens Bild. Där jag kommer leta efter gamla, nya, whatever. Bild som jag tycker passar till dagen eller något jag tänkt på länge. Lite för att låta alla er som läser ta del utav mina minnen och även för att jag älskar bilder (som att ingen redan visste det).
Kommer skriva om bilden/minnet också. Så första bilden lär komma upp idag.

Kommentarer
Postat av: beritsponi

jag tkr den kategorin verkar jätte bra :)

2010-01-06 @ 15:32:28
URL: http://sdnaapollo.webblogg.se/
Postat av: Heidi.

Aj vilken fin bild!!

2010-01-06 @ 18:58:22
URL: http://silverguldochmisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0