En morgon den tredje januari tvåtusentio

Som vanligt började med att jag vaknade och låg kvar i sängen i en timme till innan jag ens orkade gå upp. Delvis för våran heldag i Göteborg igår, och delvis för att jag fortfarande har feber.
Sitter och dricker massor utav te för att bli varm i kroppen, mina händer är som isbitar och hela jag skakar utav kyla.
Vackert väder ute idag, men det blir att hålla mig inomhus och nöja mig med att kolla ut på det fina vädret. Jag vill inte riskera att bli mer sjuk och så när jag ska åka till Göteborg i början utav nästa vecka.
Bildbomb igår, sämre med bilder idag. 17 dagar kvar innan jag få reda på om jag får tillbaka mitt objektiv eller om jag måste köpa ett nytt.
Tänkte bjuda på en fin spotifylista med min bästa morgonmusik, den finns HÄR.
Det är lite Winnerbäck, lite Olle Ljungström och även Carolina Wallin Pérez som är min nya favorit.

Kommentarer
Postat av: Angoförfan!

krya gumman <3

2010-01-03 @ 12:45:15
URL: http://sdnaapollo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0