Tiden har jagat oss in i en vrå


Åh när var detta nu igen. Åh ehm 2/6-2008 klockan 11.17
Juste det var när jag gick sista terminen på Högstadiet, skulle gå ur nian samma månad och jag och min klasskompis skolkade efter lunch varje dag bara för att gå till Willys och köpa cola-choklad-energidryck, lägga oss i gräset i kyrkparken och snacka. Minns att det var sjukt underbart. Nu träffas vi inte alls ofta längre, men detär tur att man har lite minnen i alla fall.
Minns att vi denna gången, en måndag var det. Haha såklart man skolkar första dagen på veckan, anyways...
Tror jag har berättat hela mitt liv för denna människan. Hon vet allt om mig och utan henne skulle jag vara like normal och tråkig som de flesta människor. Utan henne hade jag inte vågat vara mig själv och stå för det jag säger. Man kan säga att vi hittade varandra från första dagen vi träffades, vi hade så sjukt mycket gemensamt och vi hade lika dålig humor. Vi träffades nästan varje dag och var verkligen en del i varandras liv. Jobbade alltid tillsammans i skolan och stöttade varandra.
Saknar henne verkligen och saknar sommaren 2008, samma sommar jag åkte på min första festival, ensam och träffade en ny underbar vän.

Hmm.. Hade tänkt att försöka att hitta en låt som verkligen är sommaren 2008..
Ja, DENNA, DENNA, DENNA och den här.
För er som inte har spotify är det DENNA, DENNA, DENNA och den här.

Kommentarer
Postat av: Lisa

jättemysig och somrig bild och vad har martin i hästpojken för bloggadress då hihi?

2010-01-07 @ 00:42:45
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0