Det finns dagar då jag är mer eller mindre ensam

Igårkväll spenderade jag tiden med att lyssna på intervjun med Kent på P3-star. Det var fint och låg och mimade till alla låtarna och längtade bara mer till den 21 Mars. Det kommer bli fint.
Vaknade minst åtta gånger under natten tills idag och vid nio gav jag upp och åt frukost. Låg och smsade med fina Krille vid femtiden imorse när jag verkligen var jättepigg, och gudars vad jag saknar människan. Hela dagen har varit rätt fin, medicinen har börjat att få effekt och mår mycket bättre faktiskt och ska nog orka mig till stallet redan i början utav veckan om jag känner mig såhär. Om jag hade fått bestämma skulle jag åka imorgon.
Har spenderat kvällen här vid datorn, massor utav te och kanelbullar, bloggläsande också såklart. Hittade några fina bloggar och nya spotifylistor som jag snodde med mig och sitter och lyssnar på. Nostalgiska låtar som får mig att må bra så långt in i hjärtat och kroppen så jag bara ler.
Allt känns så fruktansvärt bra så jag inte kan tro det.

Såg att Tant Märta hade listat + och - saker och tänkte att jag skulle göra något liknande.
Börjar med det sämre.

Saker som jag tänker på just nu..


- Ensamhet. När man är social och så bor man mitt i ingenstanns så att ingen kan träffas.
- Börjar tvivla på vilka som egentligen vill vara mina vänner.
- Vinter och snö.
- Klädselångest och tvivel på mig själv.
- Att helger inte är tre hela dagar.
- Skitmusik och reklam på spotify
- Brist på pengar
- Långa skoldagar
- Fjortisbloggar
- Negativa och sura människor

+ Peppmusik
+ Sms från fina personer
+ Den kommande helgen när Astrid kommer hit
+ 2½ månad kvar tills jag ser Kent live med KrilleHest
+ Att min magkänsla säger mig att jag mår bra nu
+ Att jag faktiskt mår bra
+ Gitarrspelande
+ Stickade kläder
+ Kreativitet
+ Fina bloggar och människor



Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina sms från fina personer är bland det finaste som man kan hända en, i alla fall mig.

2010-01-17 @ 19:55:21
URL: http://barahimlenserpa.blogg.se/
Postat av: Märtz

åh vad jag älskar att du chattar med mig på bilden !

puss på dig,för du är fin åså. <3

2010-01-20 @ 17:02:06
URL: http://juustadreamers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0