Det är alltid lika svart...

Jag är så fruktansvärt opepp på allt. Jag vill kasta världen i en papperskorg tillsammans med en invalid tiger så att världen kan dö långsamt, för jag orkar inte med mina värdelösa dagar som spenderas på värdelösa saker och jag spiller värdelös tid.
Jag ska skriva ett brev till en fin vän nu, få skriva av mig lite, kanske kommer jag aldrig att sända iväg det där brevet, kanske kommer jag det. Jag vet inte.
Mina tårar rinner fortfarande och det känns som att det kommer att hålla i sig resterande kvällen också.
Varför ska det vara så svårt, när det egentligen borde vara lätt.

Kommentarer
Postat av: Alexz

Du vet att jag finns alltid här för dig om du vill prata. Ring, messa eller skriv bara.

<3

2010-01-02 @ 04:23:16
URL: http://alexziaskaos.wordpress.com
Postat av: Emilia

Finns <3

2010-01-02 @ 13:27:34
URL: http://rosabadring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0