Another sunny day


28 Juli 2008 - Floby (utanför Falköping)

Jag personligen Älskar denna bilden. För det första är det enda bilden från 2008 som jag ser glad och lycklig ut. Mestadels var det för att denna ponnyn som jag håller i fick jag sköta en gång varje vecka hela sommaren + att jag skulle ha köpt den om det inte hade varit för att vi inte hade råd med stallplats just då.
Ponnyn är en D-ponny alltså mindre än 165cm i manken (ryggen). Vilket visar hur fruktansvärt kort jag är.
Den sommaren var underbar. Jag träffade min kontaktperson en gång i veckan och åkte till stallet där denna ponnyn fanns och red och pysslade om hästarna. Det var underbart och ponnyn var en utav de finaste jag tagit hand om, så fruktansvärt snäll och om jag var ledsen när jag kom till stallet så la han alltid huvudet under min arm och puffade på mig och nafsade mig på benen.
Sen gör det inte allt mycket bättre att jag har en förkärlek till skäckar och fuxar när det gäller färger på hästar och att denna ponnyn var BÅDE skäck (fläckig) och fux (orange/rostbrun pälsfärg). Åh han var så fin. Fina lilla ponny som gjorde sommaren 2008 så väldans fin.
Lägg märke till mitt fina lockliga och blonda hår. Där helt ofixad och egen hårfärg. Men det var fint och jag saknar det, saknar det verkligen.

Kommentarer
Postat av: beritsponi

ge mig _ <3

2010-01-08 @ 20:43:53
URL: http://thelittledevilwhoneverdies.blogg.se/
Postat av: Lisa

åhhhh vad fin häst!

2010-01-09 @ 03:10:53
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Fanny. Eh. o.o



Nej vad söta. :'3 <3

2010-01-09 @ 13:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0