Alla bara pratar, är det sant, och jag har hört om dig, du kommer aldrig tillbaka hit igen

Det finns ingenting, ingenting, och åter igen ingenting som kan slå den där känslan av att stå framför Lisebergs stora scen den 18 September och se och höra underbara, åh ack så underbara Håkan Hellström sjunga ut kvällen med Nu kan du få mig så lätt.
Jag klickade precis in mig på Oskars blogg, där han hade lagt upp ett videoklipp från den konserten, jag tänker faktiskt låna det utav honom. För det var magiskt, fantastiskt och precis som han sa, man kan känna vilken stämning det var då. Man hör hur många gråter, sjunger med och ja, det finns inte ord som beskriver hur magiskt det var där.

Om du vill ha mig
Nu kan du få mig så lätt

Jag kan inte sluta gråta, och jag kan inte sluta tänka på dig, kan inte sluta att tänka på hur magiskt det skulle vara om jag fick vara med dig just nu. Åh det gör så ont.


Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

Det var inte mitt klipp så självklart får du låna och åh det var så himla fint.

2010-01-01 @ 19:25:54
URL: http://alwaystwentyfive.blogg.se/
Postat av: Alexz

Och jag tänker,

"Är du också själv? Vart är du ikväll?"

2010-01-02 @ 04:25:40
URL: http://alexziaskaos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0