-







Som vanligt när jag är i skolan är jag jättekreativ och skriver verkligen hela tiden så fort jag får en ledig stund över. Det är lite kul faktiskt.
Sen har jag saknat skolan nu när jag tänker efter. Stämningen, även fast jag inte är med någon så rör det mig inte ryggen. Jag sitter hellre i biblioteket, skriver, lyssnar på fin musik eller går ut och fotograferar.
Jag njuter utav ensamheten, att jag fast det går några hundra elever här, kan gå ensam, sitta ensam och ingen bryr sig. Det är underbart.
Ja ni ser ju på bilderna hur jag spenderade min lunchrast. Det var fint, som alltid.
Åh jag mår verkligen jättebra idag, snälla stanna tiden och låt mig få må såhär föralltid. Det hade varit så underbart, fint åh. Mys.

Det är klarblå himmel ute, solen lyser och det är ändå varmt ute i jämförelse med för några dagar sedan. Allt verkar gå åt rätt håll, och om detta håller i sig kommer denna terminen gå jättefort. Sen mår jag alltid bra, elelr ja, bättre på våren. Det är så.
Ikväll ska jag söka efter Praktikplatser och hoppas på att jag hittar något, isåfall ska jag kolla upp det på Onsdag när jag ändå är i Göteborg.
Ja, trodde ni att jag skulle praktisera någon annan stanns? Nu när jag har chansen att vara i göteborg 3-5 dagar i veckan 24/7 är det klart att jag tar chansen. Nu blir det att prata med systeryster också.
Åh snälla var glada för min skull, för just nu är allt underbart.
Första skoldagen summeras = GREAT.

Puss

Kommentarer
Postat av: astrid

sv : ohja!



vi dödar dom!



<3

2010-01-11 @ 17:14:14
URL: http://thelittledevilwhoneverdies.blogg.se/
Postat av: Mizuki

Åh låter najis <3

Och det ser ut ungefär som mig varje fånf jag har en ledig minut över,

Om den då inte spenderas vid rökstället.

Hitta en bra plats,

Köpa en dricka, musik och skriva eller måla :'D

Det är mysigt!

2010-01-11 @ 22:33:30
URL: http://beautifulinblack.blogg.se/
Postat av: Mizuki

Åh låter najis <3

Och det ser ut ungefär som mig varje fånf jag har en ledig minut över,

Om den då inte spenderas vid rökstället.

Hitta en bra plats,

Köpa en dricka, musik och skriva eller måla :'D

Det är mysigt!

2010-01-11 @ 22:33:34
URL: http://beautifulinblack.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det låter underbart och satan vad snygga skor du har!

2010-01-12 @ 02:23:26
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0