-









Det finns inga ord kvar att skriva

Om jag orkar åka till skolan imorgon så överträffar jag mig själv. Just nu kan jag inte gå, p.g.a olika saker, magont, huvudvärk och yrsel. Jag vet vad det beror på och det är för att min kropp inte är i balans och sådär, vi ringde och frågade vårdcentralen förut, eventuell urinvägsinfektion. Sådär lagom till skolstarten och allt. Jag hann gå en vecka, detta är ju hemskt.
Mitt objektiv är tillbaka. Om jag börjar att må bättre i helgen blir det att fotografera.
Känns som det blir mestadels onödiga inlägg på bloggen. Uh.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Usch då, låter inget kul alls. Men fina bilder. :) Kram!

2010-01-15 @ 10:56:13
Postat av: S as in Sofia

Min dag är så här långt fin fin! Underbara bilder! FINT!

2010-01-15 @ 14:12:11
URL: http://sasinsofia.blogspot.com
Postat av: Fanny. Eh. Ehe..

Attans på att vara sjuk. ;_______; :*



Men. Vilka sjukt vackra bilder. :'3 <3

2010-01-15 @ 14:32:06
URL: http://trasigpopkarusell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0