Snöstorm




Insnöad, då dagen består mest av kaffe, te och radion. Photoshop, fotografering och lite fix och trix.
Broderdanielberoende.

Kanske förstår ingen vad jag egentligen menar med det jag skriver. Läser mellan rader och tror, försöker att förstå.

Ser med stängda ögon mot världen
blundar fast jag borde se vad som händer
så världen faller ner mot mina fötter
försöker att stötta upp, hålla världen uppe
snart rasar den över mig
sen ligger jag där, under världen
orörlig, men stolt
över att jag i alla fall försökte.

Kommentarer
Postat av: Heidi.

Det kanske är sant. Det där om att ingen riktigt ser vad du skriver. Jag vet inte. Men jag förstår att det är fint. Att du är underbart bra på att skriva. <3 :*

2010-02-03 @ 18:07:22
URL: http://silverguldochmisar.blogg.se/
Postat av: Lisa

vackert och du är fin.

2010-02-04 @ 01:49:20
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0