Men natten är ljus i ett land utan ljud



Kollade precis på melodifestivalen, egentligen inte så förvånande att Andreas Johnson gick vidare, dock är han sjukt bra så, men det är en helt annan sak. Att covern på Sverige var sådär fin på något sätt kan man inte ungå, för det var den. Verkligen.
Ska ladda digitalkameran inatt, för imorgon ska jag till stallet och tänkte passa på att försöka filma lite. Natten till idag var lite extra fin, jag smsade med Krille och han fick mig att le som vanligt, jag tror inte du vet hur mycket du betyder, och jag vet att du läser detta, någon gång.
Åh, allt är bara fint nu, och jag har inget att skriva. Ni får en fin gammal bild istället.


I 9.an någon gång på våren, jag hade precis klippt mig jättekort och hade köpt scullcandyhörlurar. Längtar mer än någonsin till värme, vår och långa ljusa sommarkvällar.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad söt du är som hälsade till mig och hoppas din söndag blir mycket bättre och jag vet inte men det gör lite ont i mig för det syns att du inte mår bra i videon, jag vet inte, du gör nog inte det heller, för det märks. Du verkar så himla skör och jag önskar jag kunde göra något. Ge dig en kram, smeka ditt gosiga fina hår eller vad som helst. <3 Du är värd bättre. Snart vänder nog allt sötaste du och andreas johnson är himla bra han!



Fast det står sen i blogginlägget att allt bara är fint. Så du mår kanske bra. Jag kan ju inte veta.



Men kramar på dig i massor och kom ihåg att du är bra och fin. Någon dag ska vi fika och bara ha det fint tillsammans. Du är en dunderfin tjej.



Puss!

2010-02-14 @ 03:38:35
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lisa

ps: din tjocktröja är himla fin.

2010-02-14 @ 03:39:33
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Astrid

din röst,jagälskarden<3

2010-02-14 @ 17:37:03
URL: http://thelittledevilwhoneverdies.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: Sötaste du. Du är minst lika fin. Vad jobbigt att du inte mår bra, men det visste jag ju redan. Men kan du inte skicka ett mejl eller något så kan vi prata mer om det? Jag vill gärna hjälpa dig så gott det går förstår du och jag vill liksom inte gå in här och skriva en massa massa som du tycker kanske är för privat att prata om och alla kan läsa om det här. Men jag hoppas för all del att du mår bättre snart, det är du värd och du får prata med mig, jag har mått dåligt så himla många gånger och vet hur det är, jag vill gärna hjälpa dig, så gott jag kan. <3.



Hjärtat, jag tycker du ska skriva i din blogg om hur det är, för varför ska du ljuga om det? Han tycker om dig som den du är, alla människor har mått dåligt och borde veta hur det är att vara där långt djupt nere och inte alls må bra. Söta rara.



Du har så rätt i allt du säger, du är en verklig ängel Lisa, du betyder så himlans mycket så jag vet inte ens hur jag ska skriva det.



Tack för din jättefina kommentar i min blogg. Du är en jättefin vän med och jag blir glad över att du tycker jag är det, det värmer så himla mycket. För du är en sån himla fin människa <3.



Hoppas din alla hjärtans dag blev bra eller så bra den kunde bli. Min dag blev fin förutom min hund som mått dåligt sen igår, hoppas hon mår bättre snart.



Kramar i massor och du får prata med mig och jag finns där för dig och du är jättejättefin och jag är jätteglad över att du hittade min blogg.



<3

2010-02-14 @ 22:49:18
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lisa

oj det du skrev råkade komma med också. HEHE. Ojsan!

2010-02-14 @ 22:53:16
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Mizuki

Jag vet fester runt jkpg :3

Vet dock inte vert det blir nu i helgen, men det kan jag ta reda på längre fram i veckan om du vill.

=)

2010-02-15 @ 21:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0