En ynklig rad av fotspår

Det snöar otroligt, överdrivet, alldeles för mycket just nu. ca 140cm snö i en enda stor driva en meter ifrån dörren och så sitter jag här, lyssnar på Kent och ska snart koka den fjärde koppen med te. Imorgon är det en månad kvar tills jag står framför scenen och ser Kent live, det kommer bli fint. Har fått underbara brev från både Henne och Henne, det har gjort min vecka lite extra fin.
Jag vill ha sommar, jag vill kunna ligga ute i solen på en filt med en cdspelare och massor utav underbara skivor. Igår köpte jag massor utav fina saker, viktiga saker. BD-dvd, Winnerbäck - Daugava, en samlingsskiva med Ted Gärdestad och Kentboxen. Massor utav ridsaker och kläder, och världens finaste halsduk.
Kanske längtar jag för mycket till våren, kanske saknar jag för många personer. Idag skulle jag jobbat, jag kommer inte ens utanför dörren. Ibland finns det värre saker att klaga på, just nu är det snö. Jag hatar den verkligen.


Färgglad, frusen och tusen koppar te, sista helgen på sportlovet kommer nog bli fin.

Kommentarer
Postat av: Astrid!

jippiii :'D

uppdatering <3

2010-02-20 @ 14:25:21
URL: http://thelittledevilwhoneverdies.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det går inte att längta för mycket.

Men om en vecka, då är det mars, och mars är en vårmånad.

Det är inte långt kvar tills vi springer barfota nu!

2010-02-20 @ 14:35:03
URL: http://barahimlenserpa.blogg.se/
Postat av: Heidi.

Ååh. Äntligen uppdatering. JagHarIckeHörtFrånDigPåLängeSåDettaVarSmex. <3

Snön tycker jag att vi smälter bort. NU. NuPåEnGång.

>:'3

2010-02-20 @ 16:45:40
URL: http://silverguldochmisar.blogg.se/
Postat av: Lisa

ÅH UPPDATERING! :)



Te te te te te te te <3 <3 <3 <3 och åh så fint allt låter. Men orka klaga över snön eller jag menar. Jag är också less på den och förstår att ni där nere blir liksom chockade utav snön, för liksom här uppe har vi alltid en massa snö fast nu den här vintern är det extra mycket och brev är alltid fint+ att det är alltid fint med shopping.



Puss och hoppas du har en fin helg. <3 Snart är det Mars och då börjar våren! Sen är det sommar :)

2010-02-21 @ 01:17:03
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lisa

svar: åh okej, ja då förstår jag :P, då är det liteeee för mycket snö. fast hundra fyrtio centimeter låter lite sjukt mycket. kan det verkligen vara så mycket?



ser framemot ditt brev. pussen

2010-02-22 @ 14:19:23
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0