En såndär lista igen

Svara med delar utav låttexter

Hur känner du dig just nu: Målad, tung och febervarm
Har du många vänner: En nattfjäril är min besättning
Vad vill du ha mest utav allt just nu: Lite kärlek från fel sort, och sympatier från fel håll
Vad gör dig ledsen: Mina skrik o min värld
Vad är du i mest behov av just nu: Gitarren som skriker i öronen
En sak som gör dig glad: Mitt namn i tidningsbokstäver
Något du vill säga till dina bästa vänner: Akta dig för människor, för människor gör en illa om dom kan
Finaste färgen är: Svarta linjer, det är allt jag ser
Det finaste som finns: Kärlek, ren som snö.
Vad vill du göra just nu: Sova tills vintern är borta
Om du fick ge ett råd så skulle det vara: Klättra dit ingen kan nå
Förklara hur du och någon utav dina vänner är: Andra Långgatan-flickorna med hjärtat av på mitten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0