En fin och solig dag.

Sitter och har håltimme just nu. Läst igenom alla 178 olästa blogginlägg och mår otroligt bra. Gjorde kemiprov för en stund sedan och kunde verkligen ingenting. Men på något konstigt sätt oroar jag mig inte för det. Har vårkänslor fast jag sitter hr och kollar ut och ser att det är 70 cm snö utanför och två meter långa istappar ifrån taket.
Kanske drömmer jag mig bort i en värld där det är vår nu, då alla vårblommor börjat blomma och man kan vakna och se att solen lyser utanför när man åker till skolan.
Känns som jag blivit sämst på att kommentera alla fina människors bloggar, men jag lovar att bli bättre på det, åtminstonde i helgen. Som jag förövrigt ska tillbringa hemma med stallet.se, apelsin, te och saft, kanske en och annan kaka också, för det är ju så fruktansvärt gott.
Är helt stel på vänstra sidan utav nacken och ryggen, och vi får hoppas på att det blir bättre.
Nu ska jag gå och kila bort till matsalen, eller kafeterian och köpa något att äta medans jag läser en fin bok i biblioteket som vanligt.
Ska ha foto B i eftermiddag, ska försöka slänga in en fin vinterbild härifrån skolan då.

Puss på dagen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

låter som en fin helg och ja du får läsa min blogg oftare fniss!

2010-02-06 @ 01:07:05
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0