Det känns som jag gett allt jag kan ge, ändå har jag inte hittat vad jag letat efter

"ta det viktigaste ordet skriv ner det och lägg det i en burk så kan du ta upp det senare allting är föränderligt så även ordens mening."



Ibland kan även tråkiga och värdelösa dagar vara fina.
Läste ett underbart sms från fina Johanna, åkte till skolan och hade mina tre viktigaste lektioner, bestämde mig för att strunta i den sista, mest för att jag inte orkade. Nej, min kropp orkar inte. Åkte till stallet, kunde släppa allt igen. Få krama om den där underbara hästen och trickträna honom. Det går framåt, han har börjat att lära sig stanna och halv snurr och sen puss. (för dem som är intresserade, heh).
Köpte en hästtidning, lite kakor och sådär på vägen hem, ska snart lägga mig i sängen och läsa, dricka lite te och äta kakor. Imorgon är det onsdag, fotografisk bild och kom precis på att jag ska ha engelska-grammatikprov imorgon och ska läst ett häfte om Hamlet till Svenskan imorgon + plugga till provet på torsdag och.. Det där får vänta lite, nu ska jag gå och koka te. Skriva lappar och lägga i en burk och sen läsa lite.

(älskar min kamera ibland, att den kan få sådär fina bilder utan blixt utomhus i mörkret, kolla hans ögon..)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag blev ofantligt glad av ditt svar imorse. Jag levde på det hela dagen.

2010-02-09 @ 21:53:28
URL: http://barahimlenserpa.blogg.se/
Postat av: Lisa

vacker bild och kakor,te och bok lät himla fint du. skickade svar på ditt brev redan idag. puss.

2010-02-10 @ 01:06:11
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Heidi.

Svar: Åh. TackTackTackTackTack. JagTyckerOmDig. <3

Bilden är väldans med fin, och du meeed. :''3 <3

2010-02-10 @ 09:06:05
URL: http://silverguldochmisar.blogg.se/
Postat av: astrid

sv; den handlar om många..



<3

2010-02-10 @ 17:05:46
URL: http://thelittledevilwhoneverdies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0