Depressiva episoder och maniska perioder






Omsluter mig i mitt skal. Vill bara blunda för världen, spola fram tiden, men först tillbaka. Göra om allt jag gjort fel. Göra rätt.
Vill inte något, försöker att undvika allt som världen ger mig. Åker dit jag vet att jag får vara ifred. Till hästarna. Stå i hagen, hålla om den kraftiga hästhalsen och borra in näsan i den långa vinterpälsen och känna hästlukten, släppa alla tankar. Vara lycklig för ett litet tag. Jag vet att dem förstår, hästarna. Dem ger mig det sällskap som jag behöver, pratar inte, kräver inte att jag ska svara.
Borde göra så mycket. Men skjuter allt framåt, klarar inte av att ta tag i det nu, snart, snart intalar jag mig själv. Vet att jag borde göra det på en gång.
Lite mer än 1½ månad kvar tills jag ser Kent live med Krille, det kommer bli fint att träffa honom igen, han är saknad som tusan.. Bara att få träffa honom är nästan bättre än att få se Kent, oh.
Helg efter några timmar i skolan imorgon. Jag kan stå ut.
Borde ta vara på tiden.

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh åh åh åh så fint. kent <3 jag ska se kent i mars hihi.

2010-02-05 @ 01:18:48
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lisa

fina bilder med.

2010-02-05 @ 01:19:31
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Man kan skjuta upp saker. Det går faktiskt, och det är helt okej.

För så länge det blir helt okej så är det helt okej.

Du är fin.

2010-02-05 @ 17:38:15
URL: http://barahimlenserpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0