Wake up early every morning..

Lagom fin musik att bli glad utav. Snart ska jag iväg på julbord, och jag har inte ens börjat att göra mig iordning. Sitter här i pyjamas och lyssnar musik istället, haha, skäms på mig att jag alltid gör allt i sista sekunden.
Skitväder idag, så tur att man kan vara inomhus, heh.
Känner mig sådär jätteflummig när jag lyssnar på den här låten, så därför skriver jag nog därefter.
Glada inlägg gillar vi ju, eller? Ja, jag gör det i alla fall.

Nu måste jag fixa mig, lägger in bilder när jag kommer hem.
Vart försvann alla kommentarer och besökare förresten?
Är jag verkligen tråkig?

Kommentarer
Postat av: Lisa

mmmm men gott med julbord!"

2009-12-05 @ 14:25:02
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0