Tredje Advent

..Och tredje inlägget som jag skriver idag. Men första för dem som inte sett mina andra helt onödiga inlägg. Rensat bloggen på lite inlägg också, och nu känns det lättare på hjärtat.
Ska ut och fota lite alldeles strax och sen pyssla lite julklappar tänkte jag. Värma två lussekatter och värma glögg. Sätta mig på golvet och vara lite kreativ. Sitter och lyssnar på min jullista på spotify, det är fint, känns som om det finns ett hopp att göra något utav dagen ändå.
Åhh superlust att fota nu, så!
Nu sticker jag!



...och jag bjuder på en fin luciabild från 1997


Det syns vem som är jag, ser ni det?

Kommentarer
Postat av: Lisa

nä fan nu måste jag sova några timmar på tal om inget haha har ju luciavakat inatt hahahahah.



ja klart man vill se vad menade du?



glad lucia på dig me! pöss

2009-12-13 @ 14:18:02
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Mizuki

Fan va söt! :D

2009-12-13 @ 20:49:50
URL: http://beautifulinblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0