To the music..

Hittade en fin hatt när jag skulle leta upp tyg att sy utav förut. Mörklila och jättefin. Sitter och nördar Mando Diao och pluggar politiska partier varvat med etiska regler för press och media. Inte sådär jättekul, men det är mina sista prov, så vad gör man inte. Då kan man faktiskt plugga. Äter clementin också, sjukt gott faktiskt. Imorgon blir det kanske ett snabbt inlägg innan jag drar till stallet, men det märker vi ju.

Drack hjortronsglögg förut, sjukt gott tillsammans med pepparkakor. Sen känner jag mig sjukt uschig idag. Så jag bjuder inte på någon bild, räcker med den hemska bilden på bilddagboken. Uschi.

Kvällens fina musik.




Kommentarer
Postat av: Emmy

Är det okej om jag länkar dig i min blogg? Du vet väl by now att jag gillar din blogg liksom. Isåfall blir det när jag fått upp min nya design :)

2009-12-05 @ 23:16:53
URL: http://powersofreasoning.blogg.se/
Postat av: Lisa

Aldrig smakat hjortronsglögg men ska göra det någon dag. men har smakat vaniljglögg och det var jättegott verkligen!



tack så hemskt mycket fina och du verkar ha bra musiksmak :).



puss

2009-12-06 @ 01:32:56
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0