This is the life

Sömnlösa nätter, skrivkramp och lyckliga tankar. Att känna sig färdig, tom och utvilad inombords är bättre än allt. Då kan man offra sömnen.

Slutade 11.30 idag. Var hemma klockan 13. Riktigt najs fredag som kommer att spenderas med pyjamas framför datorn och massor utav skivor som jag ska lägga bilder på. För idag ska jag göra en kraftansträngning och rensa hela datorn på bilder. Den ska bli tom. Har inte rensat sen i somras, så det lär behövas.
Kommer nog vara rätt oaktiv hela kvällen faktiskt, för har en del att göra, men lovar att något fint kommer att komma upp på bloggen senare. Jag kan inte hålla mig ifrån skrivandet.
Har fått några klagomål på mina långa inlägg. Men jag säger bara såhär. Läs eller skit i det, inte jag som tvingar er att läsa, och jag gillar långa inlägg, och dem som kommenterar har verkligen brytt sig och tagit utav sin tid till att läsa just min blogg. Det gör mig glad.

Nu ska jag börja rensa. Denna låten är fin och borde lyssnas.

Edit: Det kan alltid göras imorgon eller senare. Nu ska jag göra ordning en kopp med te och skriva av mig. Sjukt duktig jag är på att ta tag i saker alltså, heh.


Kommentarer
Postat av: Lisa

ha en fin fredag!

2009-12-04 @ 14:31:35
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lisa

trevlig läsning. jag hoppas jag får flanellpyjamas i julklapp annars får jag köpa en. fint att ha en sån att gå runt i !

2009-12-04 @ 17:55:37
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0