Tänk om..

Man skulle ha någon hos sig, känna sig älskad och lycklig. Känna den där känslan utav fjärilar i magen blandat med nervositet. Att bli helt bubblig och utom sig utav glädje varje gång man hör rösten utav den där speciella personen. Den person som känns så långt bort så fort man inte är nära. När man vet att närheten finns där, på bara en frågas avstånd. Att känna den där tryggheten, gråta lite på morgonen när man ligger och kollar på den vackraste som man har fått lyckan att vakna upp brevid. När man känner att lyckan är fullkomlig. Då man bara vill stanna tiden, inte röra sig en meter. Stanna i lyckan förevigt. Sitta och dricka fint te tillsammans, lyssna på underbar musik och skratta. Ligga kvar i sängen hela dagen och mysa bara för att man kan. Att känna att hela världen stannar bara för oss.

Det är då lyckan är fullkomlig. Just nu saknar jag den delen i mitt liv. Kanske klarar jag inte av att ha den, kanske vill jag inte, i rädlan för att mista den. Förälskelsen är vacker, men den gör minst lika ont när man vet att det är förgäves att hoppas på något som aldrig kommer att hända.
Jag ska sova nu. I alla fall lägga mig i sängen och bara hoppas att tårarna slutar snart, att jag slipper den här uppgivna känslan i kroppen.
Jag vill inte åka, för jag vet hur ont det kommer att göra när jag måste åka därifrån. Varför måste jag göra det här. Borde kanske avboka allt..

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Åh gumman,

jag vet hur det känns, och jag önskar att jag kunde hjälpa dig,

Jag lovar att det kommer bli underbart om du väl åker,

Jag vet ju hur mycket du vill!

Och det gör alltid ont att lämna en person man älskar,

Men så är det alltid, man måste lära sig att leva med det..

Jag är bara ett telefonsamtal bort om du behöver mig twin!

Jag älskar dig <3

2009-12-06 @ 19:45:32
URL: http://beautifulinblack.blogg.se/
Postat av: Mikaelah.

Jag kan inte säga att jag vet vad det handlar om, men jag vet hur du känner. :*

2009-12-06 @ 20:19:58
URL: http://writeinthesky.blogg.se/
Postat av: Lisa

du skriver så vackert. puss

2009-12-07 @ 00:11:00
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0