Pysselkväll

Kändes som min gamla väska, som jag inte använt på flera, flera år behövde en liten fin rosett för att bli fin igen, och jag är själv riktigt nöjd med resultatet. Sen att det vinrösa matchar min plommonlila hatt jättebra gör det bara bättre. Hihi. Snart ska jag sova och imorgon ska jag använda min fina väska istället för den vanliga skolväskan, sista veckan = inga böcker. Det gillas sjukt mycket.



Är det bara jag som tycker att det är sjukt jobbigt att veta hur man ska se ut i skolan för att inte bli utpekad utav hela skolan och känna sig sämst. Jag hatar den känslan, och går bara i de kläder som jag känner mig 100% trygg i, men det skulle det ju vara kul att testa på något annat. Som min fina väska som jag hade tänkt ha imorgon.
Aja, jag vet inte.

Länkar min fina blogg också, den är lite speciell med speciella bilder. Har inte riktigt kommit igång på den än, men det är en bra början. Bloggen hittas här

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Men åh va gullig väska!

hihi<3

Och jag känner igen mig somfan i detdär med hur man ska se ut.

Jag är också sjukt osäker,

det är jobbigt D:



SV:Åh men det är du som är underbar!

Jag är glad att jag får finnas för dig och att jag räcker till.

Det gör du verkligen, du är underbar *:

och jag skulle nog kunna säga att du är underbar flera hundra gånger! För det är du verkligen

Älskar dig också!

2009-12-14 @ 21:11:42
URL: http://beautifulinblack.blogg.se/
Postat av: Lisa

Dina texter är fina, precis som du och dina blogginlägg gör mig alltid lika glad. Man läser oftast med ett leende på läpparna och är glad över att din blogg är så personlig och fin. Ja, jag finner helt enkelt inte ord<3



DU ÄR SÅ UNDERBAR. JAG BLIR SÅ GLAD SÅ GLAD. VAR BARA TVUNGEN ATT LÄGGA IN DET DÄR. VI MÅSTE MÅSTE FIKA I GBG. JAG SKA LÖSA DET! PUSS <3

2009-12-15 @ 16:13:06
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lisa

vad fin väskan blev <3

2009-12-17 @ 15:53:02
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0