Ny bloggdesign och glögg

Sitter och dricker glögg med mamsen och har precis pillat klart på det sista på designen som ligger uppe på bloggen. Den lär nog få vara där året ut, eller så. Kan man väl hoppas, jag som är så ombytlig, heh.
Provet i eftermiddags gick bra, i alla fall kändes det bra, svarade på alla frågor utom en och även alla VG och MVG frågor som jag inte ens pluggade på igår, så jag är stolt över mig själv, att jag ens försökte, jag som brukar skita i allt. Ja, jag förtjänar verkligen sovmorgonen imorgon och en fin kväll nu.

Ska fixa en ny fotoblogg och diktblogg på andra adresser som jag lägger upp i sinomtid. Har lite småsaker på gång som lär komma upp framöver, gudars vad jag har saker för mig, hoho!



Åh är sjukt hungrig, mamsen håller på att laga lite mat så får väl äta snart och sen blir det väl att trixa, greja, öva och sy. Dricka mer glögg och äta någon lussekatt till.

Oj vilket onödigt inlägg detta blev. Hursom.
Melinda - Jag älskar dig vännen och finns här för dig det hoppas jag att du vet.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh tack!

Ja kanske det, fast jag tycker verkligen inte om snö! Det skulle vara finare med sommar :)

puss

2009-12-08 @ 22:08:18
URL: http://mkms.blogg.se/
Postat av: Lisa

fin design!



ska läsa massa bloggar snart och jag är en sån där knasflicka som läser alla i bokmärken upp och ner. så liksom ska läsa din sen. det är tvångstankar baby.



Arvika med dig åh så fint det blir! Hihi, klart du får pussa på mig!



Kan du ta en fika förresten när jag är i Göteborg? Vi får bestämma dag sen när det närmar sig. puss <3

2009-12-08 @ 23:09:52
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lisa

men fy vad gott! jag är hungrig men orkar inte äta. har knappt ätit något idag..

2009-12-09 @ 02:02:16
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: frida

ska gå och baka lussebullar nu :>

2009-12-11 @ 14:23:24
URL: http://vardagsbrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0