När jag föll och flög på samma gång



Nyss hemkommen ifrån stallet. Var sjukt mysigt att vara hos hästarna igen, nu när vinterpälsen har kommit fram på riktigt. Kommer bli en seg idag med en dålig uppdatering för det blir plugg hela resterande dagen och övande på gitarren. Måste man plugga så måste man, det är nog det värsta med skolan, allt pluggande dagarna ut och in och snett igenom.
När det är skitväder så blir man inte mer peppad heller. Ska nog städa lite, koka en kopp te och lägga mig i sängen och plugga. Annars fastnar jag bara här, vilket inte är jätteokej, eftersom jag faktiskt ska ha prov imorgon.
Ni får njuta utav min fina bild på min läshörna, det är fint sen när lite tapeter kommer upp efter jul. Någon som vet var man kan köpa fina tapeter billigt? Någonting som denna, denna eller denna. Är sjukt sugen på att köpa den första eller sista. Men är fortfarande osäker.

Kommentarer
Postat av: Lisa

ska läsa inlägget sen så jag har något fint att se framemot.



jag kan göra en lista åt dig av lite fin musik jag gillar så gör du en åt mig okej :*? det vore jättefint faktiskt.



hjortronglögg finns på en mataffär här i närheten, så jag kommer nog finna det. du får testa vaniljglögg också, det är megamums, men blossas röda glögg är nog den godaste utav alla ändå tycker jag.



Snön har kommit hit TUSEN gånger men bara regnat bort. blir så jävla less. har du förresten msn?



puss <3

2009-12-06 @ 15:47:56
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Emmy

Åh, bilden ser så.. fin ut. Mysigt liksom!

2009-12-06 @ 17:04:37
URL: http://powersofreasoning.blogg.se/
Postat av: Lisa

blir jätteglad utav dina kommentarer med <3

2009-12-06 @ 17:09:13
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0