Kanske en Torsdag som alla andra..

.. kanske inte.



Snöar just nu en hel del utanför mitt fönster, väntar på att kameran ska ladda lite så jag kan fota, sen ska jag leta upp min väska och packa lite, jag hatar det, för jag vet aldrig vad jag ska ha med mig, och så hittar jag alltid saker som "ja! det där måste jag ha med för jag har inte haft det på länge" och så blir det tusen saker att ta med. Datorn ska ju med, det är ju klart, heh. Kameran och smink, plattång och mp3.. Gudars, det är massor mer, som jag inte orkar räkna upp. Ska göra några fler pärlarband som jag ska ha på avslutningen imorgon också, kommer bli fint. Hih.
Sitter och lyssnar på Bo Kaspers och har ingen lust alls till att läsa bloggar, och jag räknar med att det blir att göra det imorgon eller på lördag när jag åker tåg, eftersom jag inte har något annat för mig.


Nu när jag sitter här, ser snöflingorna dansa framför fönstret och den underbara musiken bubblar i mina öron, just precis just nu känner jag mig så sjukt lycklig. Allt detta känns så stort på något sätt, jag känner mig så oberoende utav andra, vilket jag inte gjort på evigheter, hurlängesomhelst. Jag känner mig trygg i den jag är och ser fram emot precis allt, hur det än går.
Ibland när jag känner mig såhär, såhär om jag gör nu. Då får det mig att bli så lycklig, att känna att varje dag faktiskt betyder något och att jag borde ta vara på dem bättre. Det är stort för mig, allting som händer just nu och det känns verkligen som att jag lever i en dröm som aldrig kommer att ta slut. Jag har underbara vänner som skriver fina sms till mig och gör mig sjukt glad när jag som mest behöver det, jag har underbara vänner som vill träffa mig och tycker om mig för den jag är. Allt detta har jag, precis intill mig, när jag vill. Att dem faktiskt finns där för mig känns otroligt.
Ibland är världen verkligen fin, och mina långa blogginlägg är helt okej.

Kommentarer
Postat av: Heidi.

Dina långa blogginlägg är verkligen helt okej. De är mer. De är trevliga och fina. :''3

2009-12-17 @ 20:16:31
URL: http://silverguldochmisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0