Just a notice..

Dem som läste mitt väldigt ointressanta förra inlägg som jag la upp när jag var i skolan. Känner inte för att be om ursäkt egentligen för jag var överstressad osv. Så säger såhär, jag är lugnare nu, och jag är hemma. Ska snart duscha och sen sova. Blir att sova tidigt idag, sovmorgon till 12 imorgon, underbart!
Detta är sista inlägget för dagen, imorgon ska jag spela upp Iris - Goo Goo Dolls med min musikgrupp. Får se hur det går, men önska OSS lycka till, för det lär vi behöva.


Gårdagens bild, sen kan vi lägga till ca 8 cm snö till<3


Kommentarer
Postat av: Heidi.

Hoppas att det gick bra på uppspelet eller vad ni kallar det. C': <3

2009-12-17 @ 19:51:00
URL: http://silverguldochmisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0