Jullov och packande..


Såhär fina var vi på julavslutningen idag, heh. Jag med lockligt hår och.. Lukas(på bordet) & Johnny.

Vet inte vad som hände när jag skulle upp på scenen, men båda gångerna minns jag bara att jag gick upp på scenen och sen när jag går av scenen, antagligen vill väl inte min hjärna notera hur kass jag var eller så var det bara min nervositet. TV4 Skaraborg filmade hela avslutningen, vilket inte gjorde mig mindre nervös precis. Men det gick bra ändå tyckte jag. Fick massor utav skumtomtar och solen lyste ute, fin dag helt enkelt.
Resterande kvällen nu kommer att innebära packande för min del, massor utav musik och packande, för imorgon klockan 09.16 åker jag till den underbart fina pojken som jag längtat efter att få träffa, och stannar där tills på tisdag.
Mamma köpte ett rött läppstift åt mig som avslutningspresent också, jag som velat ha det i snart tre månader. Fint.
Nu hoppas jag att jag kommer att ha tid att skriva på min bok under lovet, för har ju faktiskt nästan en månad ledigt.


Fint påväg hem från avslutningen.


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag tycker du är fin så de så så de så så de så säg inte nå annat

2009-12-19 @ 01:44:48
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0