Juldagen

Vaknade nyss, sjukt trött och funderade på att gå och lägga mig igen, men kom på att då skulle det bara sluta med att jag sover bort hela dagen och inte gör något utav det som jag borde hinna med.
Så snart ska jag gå ner och äta frukost i pyjamas och sen gå och se om jag hittar några kläder att ha på mig. Har verkligen inga kläder som jag tycker om, i alla fall är det väldigt glest om dem. Dels för att jag inte vågar ha de kläder jag vill och dels för att jag inte orkar slänga gamla.
Det är snöstorm ute, och jag är sjukt tacksam över att jag slipper gå ut idag, jag skulle blivit en isbit eller något åt det hållet i alla fall. Det skiftar mellan att blåsa jättemycket och ingenting, skumt det där. Nu ska jag gå ner och koka te för FÖRSTA gången på 2 veckor, hihi. Har varit tvungen att hålla ett teuppehåll p.g.a att min kropp började att kollapsa för att jag drack för mycket te, så var tvungen att "rensa" kroppen ifrån det ett tag, men nu är jag på G igen. Får se om det blir Lisas andra tepåse som jag tar och smakar på, dagen i ära.




Bilder från Julafton igår Fotograf: Jag

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

Gud så fin första bilden var

2009-12-25 @ 21:49:23
URL: http://alwaystwentyfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0