Julafton



Julafton idag. Vaknade.. 7.30.. 8.00..8.30..10.. SEN tvingade jag mig upp ur sängen efter att ha ställt om klockan 3 gånger. Duschade, åt frukost, sminkade mig och nu sitter jag här. Klockan 13.30 ska jag iväg och fira julafton hemma hos min lillebrors farmor, som tur är kommer vi nog inte vara där alldeles för länge. Funderar på att ta med datorn i en väska i bilen, IFALL jag skulle dö utav att vara alldeles för social. Heh. Nu lät det som att jag inte bryr mig om varken julafton eller min släkt, men grejen är att det inte ens är min släkt, mer än mamma då. Så det kvittar, hihi.
En fin låtlista att lyssna på nu såhär på julafton.
Nu ska jag gå ner och öppna julklappar.

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

Jag tog listan. God jul! :*

2009-12-24 @ 19:50:29
URL: http://alwaystwentyfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0