Jag vill faktiskt tillägna

ett inlägg till en utav de finaste människorna på jorden som alltid gör mig glad. En person som alltid får mig att le och känna mig sådär fin både utanpå och inombords. En person som jag har skuldkänslor till för att jag pratat med honom allt för sällan på sistone. Fast vi inte träffats än så har vi ändå massor utav minnen och roliga händelser att dela. Att han inte bor sådär jättelångt härifrån gör allt ännu mer fint, och om allt går som planerat ska jag träffa denna fina människa på jullovet som stundas alldeles snart. Åh gudars vad människan gör mig glad. Min kväll blev verkligen finast, mycket tack vare honom. Åh finner inte ord som går att förklara hur den här fina pojken får mig att känna just nu.



Du är så sjukt bäst, och du borde veta om det. SÅ är det bara.


Sen på tal om annat så är jag glad att jag inte umgås med vissa människor häromkring. Känns som att jag skulle kunna hamna rätt ordentligt i skiten. Jag är glad att jag är som jag är och håller mig för mig själv och har sjukt bra vänner överallt.

Snart ska jag sova och imorgon är det tre dagar kvar.
Hela dagen har varit underbar, åh gudars vad glad jag är.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Lisa

ÅH SÖTASTE DU!



SER VERKLIGEN FRAMEMOT EN FIKA MED DIG!!!! PUSS

2009-12-16 @ 00:29:52
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0