Jag vet att du sover, känner värmen från din rygg

Snart ska jag åka till underbara Göteborg med bästa Twin.
Egentligen har jag lite hemlighetsmakerier för mig som jag hoppas går vägen, men det märker vi i eftermiddag i alla fall. Så jag säger inget mer, hihi. Men jag H O P P A S sjukt, sjukt, sjukt mycket i alla fall, hehe.

Igår var en underbar dag, var lite på mellandagsrean, hittade inget och var för varm för ens orka kolla sådär överdrivet mycket, mest flummande i affärer och småprat, fast det är mysigt det också.
Sen så drack vi lite hemma hos mig och lyssnade på najs musik, sjöng och spelade gitarr. Klädde ut Ango och sen massor utav andra konstoga saker. Det var nog vad vi hann med igår hihi.

Idag ska jag färga håret, sen ska jag se-om-jag-kan-fixa-den-där-grejen för isåfall åker jag imorgon, hoho!
Nej nu ska jag inte säga för mycket innan det är helt säkert.
Men pratade med den underbaraste i telefonen igår i alla fall, länge. Saknat att höra hans röst och skratt sedan jag var hos honom. Åh det är alltid så fint att prata med honom på kvällen innan man ska sova, mysig och varm blir jag alltid. Nu hoppas jag bara att han ser mitt sms när han vaknar och svarar så som jag vill på det, annars får jag se vad jag gör, heh.

Nu måste jag sminka mig, klä på mig och borsta tänderna, för snart måste jag åka till tåget, hihi.


Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

tack så mycket :)

åh vad mysigt att prata med en pojk innan man går och lägger sig! FINT!

2009-12-29 @ 10:43:37
URL: http://sasinsofia.blogspot.com
Postat av: ango

hihih



Berit är söt (: <3

2009-12-29 @ 21:54:56
URL: http://sdnaapollo.webblogg.se/
Postat av: Lisa

du är så söt!

2010-01-04 @ 03:42:09
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0